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No Man’s Sky – Atlas Rises mit Patch 1.34

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No Man's Sky - Atlas Rises mit Patch 1.34

Am 26.8.2017 haben Hello Games den Patch 1.34 für No Man’s Sky auf PC und PS4 veröffentlicht, hauptsächlich Verbesserungen und Bugfixes ins Spiel bringt.

Update 1.34

Im Anschluss auf das “Atlas Rises“-Update kommen mit dem 1.34 Patch für PC und PS4 abgesehen von einigen Bugfixes auch einige kosmetische Verbesserungen.
Ausserdem wurden einige Fehler behoben, die mit dem “Atlas Rises“-Update kamen. Unter anderem wurde ein Fehler behoben, der durch die Benutzung von Portalen die Speichergröße des Spielstandes stark erhöhte und folglich für Speicherprobleme sorgte. Zudem wurden Teleporter verbessert. Und zwar können diese von Raumstationen zurück zur Basis als auch zu anderen Raumstationen teleportieren.

Die genauen Patchnotes können unten eingesehen werden.

No Man’s Sky: Update 1.34 – Patch Notes

  • Fixed an issue where large numbers of portal visits would be added to save files, greatly increasing the save size and impeding the ability to save the game. We’re aware there are still some players experiencing this issue, and we’re currently investigating any remaining reports.
  • Prevented the terrain editor draining in charge when editing empty voxels
  • Prevented players being able to edit terrain outside their base radius for free while standing inside their base
  • Fixed responses made to Artemis and Apollo at times being incorrectly tracked
  • Prevented players being blocked from progressing if they decline to enter glyphs into a particular story portal
  • Fixed instances where Atlas text was appearing as though it came from an NPC
  • Fixed FoV in photo mode showing degrees as a temperature
  • The discovery screen will now show images from a larger number of visited waypoints
  • Added a placeholder image in cases where a waypoint image is not available
  • Allowed scrolling of names on the discovery page which are too long to be displayed
  • Fixed a graphical issue where a blur effect would be applied while teleporting
  • Improved prioritisation of systems you have teleported from when listing your most recent teleport locations
  • Altered teleporters in space stations to allow players to teleport directly to other stations as well as to their base
  • Improved ordering of icons on the galactic map to more accurately indicate missions and system information
  • Increased maximum number of paths which can be rendered in the galactic map
  • Improved appearance of the message displayed when your starship is out of range
  • Fixed warning symbol on broken tech appearing too small
  • Fixed an issue in tutorial messaging when you repair your pulse drive but nothing else before entering your ship
  • Added the amount of units you will earn for a discovery to the Analysis Visor interface
  • Fixed an issue that sometimes caused glyphs not to be awarded correctly
  • Added correct emotion animations for various interactions with NPCs
  • Fixed an issue when claiming a new base location (which caused base NPCs to stop responding)

Eure Meinung ist gefragt!

Jetzt, da der Atlas-Rises-Patch schon seit rund einem Monat verfügbar ist, was haltet ihr von No Man’s Sky? Würded ihr No Man’s Sky trotz seiner anfänglichen Probleme weiterempfehlen? Schreibt es hier in die Kommentare oder als Facebook-Post auf unsere Facebook Seite!

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